Technik Potrafi.

Zgłoszenie problemu: Otwarta puszka kablowa w piwnicy.
Odpis Technika: Słup podparto.

Zgłoszenie problemu: Uszkodzenie w studzience kablowej.
Odpis Technika I: W studzience zagnieździły się szerszenie.
Odpis Technika II: Monterzy przepędzili szerszenie.

Zgłoszenie problemu: Przerwany kabel.
Odpis Technika: Brak możliwości usunięcia uszkodzenia.

Zgłoszenie problemu: Przeniesienie gniazdka.
Odpis Technika I: Istnieje poważny konflikt między abonentem a jego małżonką. Brak zgodności w kwestii nowej lokalizacji gniazdka.
Odpis Technika II: Uzgodniono termin realizacji. Abonent obiecał, ze nie będzie już robił problemów.

Zgłoszenie problemu: Problem z połączeniem z internetem. Klient informuje, że ma piracką wersję Windowsa, ale prosi o dyskrecję.

Dodaj komentarz